Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten én aan uw tevredenheid als klant.
Om het hoogseizoen zo efficiënt mogelijk te laten verlopen, behandelen wij klachten in principe aan het einde van het seizoen. Uiteraard maken wij een uitzondering in gevallen waarbij snelle opvolging vereist is, bijvoorbeeld in verband met lucht- of zeevrachtverzekeringen. Mocht dit het geval zijn, laat het ons dan duidelijk weten zodat wij hier direct op kunnen inspelen.
Om uw klacht zo zorgvuldig mogelijk in behandeling te nemen, vragen wij u vriendelijk om de volgende informatie aan te leveren:
Het ordernummer waarop de klacht betrekking heeft.
De gegevens van de datalogger, waaronder temperatuur- en luchtvochtigheidsgegevens.
Duidelijke foto’s van de betreffende producten waarop het probleem zichtbaar is.
Een overzichtelijke Excel-lijst met daarin:
De variëteiten
De aantallen waarop de klacht betrekking heeft
Een korte beschrijving van de klacht per variëteit
Zodra wij alle informatie ontvangen hebben, registreren wij uw klacht en nemen wij deze in behandeling op het aangewezen moment. Zo kunnen wij een zorgvuldige beoordeling uitvoeren en u een passende oplossing bieden.
Holland Bulb Market gebruikt cookies om een optimale werking van de website te garanderen en om het gebruik van de site te analyseren. Meer weten over onze cookies? Bekijk dan ons cookie beleid.
Functioneel
Functionele cookies zijn noodzakelijk en helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.
Statistieken
Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.